They carry their torch wherever they go and illuminate the way forward.

SaLuSa 18-February-2011

Followers

Friday, March 20, 2015

From Mike Quinsey



Kjære venner,


På grunn av vedvarende problemer med min computer og den serveren jeg for øyeblikket bruker, har jeg besluttet å finne en varig løsning, om det så betyr at jeg må kjøpe en ny computer. Jeg vil imidlertid først få den sjekket for å se om den er verdt å reparere, selv om den så langt har gitt meg store problemer med å få SaLuSa’s budskaper sendt ut. Jeg har imidlertid fått en rekke meldinger i det siste som forteller meg at en av harddiskene er ødelagt, og at en del av Outlook Express har blitt alvorlig forstyrret, slik at jeg ikke kan åpne den med ikonet på normalt vis, i tillegg til advarsler om Driver Support og det Binære Systemet. Jeg har gjort tre forsøk på å få maskinen min “opp igjen”, men det går bare et visst stykke og så stanser installasjonen opp.


Derfor vil jeg konsentrere meg om å få alt i orden igjen ettersom jeg også bytter server – Virgin Media – og går til bake til Post Office. Jeg har ikke hatt annet enn problemer etter at jeg byttet til Virgin Media og til tider arbeider maskinen svært tregt, så tregt at det ikke nytter å bruke den. Jeg håper å kunne fortsette å sende ut budskapene fra SaLuSa etter at jeg offisielt har byttet server, da er forhåpentlig også problemene på selve maskinen være ryddet opp i. Jeg vil da selvfølgelig informere dere alle om min nye e-postadresse. Så dersom alt løser seg greit, håper jeg å være oppe og går igjen på fredag 10de april.


Takk for deres vennlige, som blir satt stor pris på.



I Kjærlighet og Lys. Mike Quinsey

No comments:

Post a Comment

putin

putin